HowTo


  1. Do czego służy ten portal?
    Do zorganizowanego i uporządkowanego przekazywania plików odbiorcom. Organizacja tworząca pliki - na przykład raporty lub zestawienia - umieszcza stworzone dokumenty w tym portalu. A inne organizacje mają dostęp do dokumentów za pomocą loginu i hasła.

  2. Dla kogo jest przeznaczony?
    Powstał jako odpowiedź na zapotrzebowanie biur rachunkowych, ale z aplikacji korzystają również inne organizacje potrzebujące platfomy do bezpiecznego przekazywania plików swoim odbiorcom. Na przykład jednym z użytkowników jest zarząd wspólnoty mieszkaniowej.

  3. Jakie poziomy dostępu przewiduje aplikacja?
    Najwyższy poziom uprawnień ma admin. Z poziomu konta admin można dodawać i usuwać kontrahentów, dodawać i usuwać użytkowników dowolnego kontrahenta, dodawać i usuwać katalogi i pliki. Niżej w hierarchi są zwykli użytkownicy. Zwykły użytkownik ma dostęp tylko do jednego kontrahenta. Tego, z którym jest powiązany. Ma dostęp do katalogów i plików przypisanych jego kontrahentowi. Może dodawać innych zwykłych użytkowników w ramach swojego kontrahenta. Zwykły użytkownik nie ma dostępu do i nie może oglądać katalogów i plików przypisanych do innych kontrahentów.

  4. Katalog publiczny. Tablica ogłoszeń.
    Poza typowymi katalogami przypisanymi do konkretnego kontrahenta admin może tworzyć katalogi i pliki o statusie publicznym. Ten rodzaj dokumentów jest wciąż dostępny dopiero po zalogowaniu, ale katalogi i pliki o statusie publicznym mogą przeglądać wszyscy użytkownicy, należący do różnych kontrahentów, nawet jeśli nie mają statusu admin.

  5. Katalog prywatny. Komunikacja z konkretną osobą.
    Ten rodzaj katalogów i plików jest przeznaczony do wglądu dla jednej, konkrentej osoby. Inni użytkownicy kontrahenta nie mogą podejrzeć zasobów prywatnych innego użytkownika nawet, jeśli obaj należą do tego samego kontrahenta.

Krótki film demonstrujący podstawy działania aplikacji.