Do czego służy ten portal?
Do zorganizowanego i uporządkowanego przekazywania plików odbiorcom. Organizacja tworząca pliki - na przykład raporty lub zestawienia - umieszcza stworzone dokumenty w tym portalu.
A inne organizacje mają dostęp do dokumentów za pomocą loginu i hasła.
Dla kogo jest przeznaczony?
Powstał jako odpowiedź na zapotrzebowanie biur rachunkowych, ale z aplikacji korzystają również inne organizacje potrzebujące platfomy do bezpiecznego przekazywania plików swoim odbiorcom.
Na przykład jednym z użytkowników jest zarząd wspólnoty mieszkaniowej.
Jakie poziomy dostępu przewiduje aplikacja?
Najwyższy poziom uprawnień ma admin. Z poziomu konta admin można dodawać i usuwać kontrahentów, dodawać i usuwać użytkowników dowolnego kontrahenta, dodawać i usuwać katalogi i pliki.
Niżej w hierarchi są zwykli użytkownicy. Zwykły użytkownik ma dostęp tylko do jednego kontrahenta. Tego, z którym jest powiązany. Ma dostęp do katalogów i plików przypisanych jego kontrahentowi.
Może dodawać innych zwykłych użytkowników w ramach swojego kontrahenta. Zwykły użytkownik nie ma dostępu do i nie może oglądać katalogów i plików przypisanych do innych kontrahentów.
Katalog publiczny. Tablica ogłoszeń.
Poza typowymi katalogami przypisanymi do konkretnego kontrahenta admin może tworzyć katalogi i pliki o statusie publicznym. Ten rodzaj dokumentów jest wciąż dostępny dopiero po zalogowaniu,
ale katalogi i pliki o statusie publicznym mogą przeglądać wszyscy użytkownicy, należący do różnych kontrahentów, nawet jeśli nie mają statusu admin.
Katalog prywatny. Komunikacja z konkretną osobą.
Ten rodzaj katalogów i plików jest przeznaczony do wglądu dla jednej, konkrentej osoby. Inni użytkownicy kontrahenta nie mogą podejrzeć zasobów prywatnych innego użytkownika nawet, jeśli obaj należą do tego samego kontrahenta.